صد آفرین

این موضوع نه ربطی به مدرسه داره نه تشویقات مدرسه ای کلا یک موضوعیه که کمتر کسی به ذهنش خطور میکنه و منم جزء همون کمتر کسایی هستم که ... (ببخشید الان از شدت خوشحالی اشکام داره فِرت و فِرت سرازیر میشه )

خب با این وضعی که ما داریم پیش میریم طی چند سال آینده وقتی جایی عروسی دعوت شدیم دیگه سکه و اینا که نمیتونیم بدیم ، عروس و داماد رو ذوق مرگ کنیم و باعث بشیم که فکر کنند آدم لارجی هستیم (البته از نظر خانواده خودمون یک آدم حوگیر محسوب میشیم که الکی پولاشو به فنا داده) تا چند وقت پیش سکه ی یک گرمی هم میدادند و در جاهایی الیزابت هم دیده شده و با این پیش روی به احتمال قوی با دادن کارت های هزار آفرین توسط خانواده ی درجه یک عروس داماد و کارت های صد آفرین برای خانواده درجه ی دو و کارت آفرین دختر یا پسر خوب و نازنین برای سایر بستگان ، خوشحالی خودشون رو نشون میدند. الیته من تضمین نمیکنم این کارت ها به علت گرونی جمع نشه و جای خودشو به تشکر زبونی بده

نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

یدونه هم از این کارتها روز مرد به شوشو دادم برای خودش بجز اون انگشتر ی که یرای خودم خریدم

خوبه آفرین که به فکر دو طرفی

هنگامه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

منم برات از این کارتها میارم یکی هم به sms برای تولش میدم....ببیت چقدر من سخاوتی هستم ولابوخودا

خیلی پولاتو نگه دار حالا

sms چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

یعنی دیگه تولدکادونمیگیریم؟!‏

نه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد