یارانه غیر نقدی

به سلامتی یارانه غیر نقدی هم اعلام شد که با استقبال بی نظیر مردم فرصت محدود این آیتم افزایش داده شد. خب بریم سراغ موضوعمون با توجه به اینکه گرفتن یارانه کار هرکس نیست مرد قوی هیکل و درشت میخواد پس برای سری های بعد حتما گزینه های زیر رو همراه داشته باشید تا با سهولت بیشتر یارانه ی غیر نقدی خودتونو دریافت کنید.

1- زور:

این آیتم با توجه به بُنیه و قدرت خودتون کم و زیاد میشه پس از همین الان توی یک باشگاه بدنسازی ثبت نام کنید که برای دوره ی بعد حقتون خورده نشه و بتونید با له کردن بقیه به اول صف برسید.


2- آدم پر زور:

خب بعضی وقتا هم مشغله ی زیاد و گشادی بیش از حد اجازه نمیده که به باشگاه برید خب چاره ای نیست کافیه یک آدم پر زور رو یک روز دربست کرایه یا استخدام کنید تا کار رو براتون انجام بده.


 

3- تجهیزات سنگین ، سبک و متوسط:

خب گاهی وقتا هم آدمای پر زور زودتر اجاره رفتند و دیگه کار از کار گذشته و تو این بحران کمبود وقت و ازدحام جمعیتو یارانه ی غیر نقدی نمیشه دست رو دست گذاشت برید توی بازار و دنبال چاقو ، باطوم ، گرز ، تانک و ... بگردید و با توجه به بودجه و تنوع ادوات جنگی و غیر جنگی و محل دریافت یارانه وسیله ی مورد نظرتون رو انتخاب کنید. توصیه میشه با توجه به سنگین بودن هزینه ی تانک و پیگرد قانونی اسلحه و چاقو ازین آیتم ها صرف نظر کنید و روی گزینه های گرز و باطوم و دسته بیل و ... بیشتر متمرکز بشید.


4- تهدید به مرگ:

اگر دلتون نمیاد هیچ کدوم از کارای بالا رو انجام بدید ناراحت نباشید قبل از رفتن تو صف قیافه خودتونو با گریم و ... خلاف کنید و به کسایی که جلوتون هستند بگید اگر اجازه ندند شما زودتر یارانه تون رو بگیرید تک تک اعضای خانواده و فامیلشون رو با توجه به هر دقیقه تاخیر ، تک تک جلوی چشمش میکشید.


5- خالی بندی:

دیگه اگر هیچ کدوم از راه های بالا جواب نداد شروع کنید به خالی بندی که آقا یک جایی هست میگند یارانه غیر نقدی رو که میدند هیچ ، کارت قرعه کشی هم میدند و ... البته سعی کنید سریع محل حادثه رو ترک کنید وگرنه با برگشت کسایی که با توجه به حرفاتون گول خوردند ، جونتون پای خودتونه.

نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

اگه نمیدونی پس این پست چیه

هنگامه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

این یارانه ی غیر نقدی چی هست؟؟؟ که اینهمه زور بازو میخواد

نمیدونم

ابوعدنان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

خخخخخخخخ روشهای جالبی بودند ما که کارکشته ایم !جونا حتما باید این مطلب را بخونند

بر منکرش لعنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد