نتیجه

تو زندگی کافیه یک لحظه به این نتیجه برسید که خوشبختید  از همون لحظه در به دری هاتون که شروع میشه که هیچ رسماهم که فنا میرید هیچ بعدش به این نتیجه میرسید که چه شکری (منظور معنای نزدیک گ...ه.. هستش) خوردم اگر شک دارید کافیه امتحان کنید

دهه شصتی (4)

من الان به این بحران شخصیتی که ما دهه شصتیا دچارش شدیم پی بردیم امروز داشتم یک کارتون قدیمی میدیدم طرف به فندق داره میگه گردو  جدای ازون که نقطه چین تو روحت دوبلر عزیز بعدش داداش من یعنی تو دوره ی ما چیزی به اسم فندق نبوده یا شما باهاش آشنا نبودی که با من و هم نسلام اینطور ظالمانه رفتار کردی  خوب یک نسلو به فنا دادی رفت با این دوبلریت 

فیلم ترسناک

انقدر حال میکنم وقتی تو یک جمع هستیم ، یک فیلم ترسناک پخش کنند وسط فیلم یکدفعه داد بزنم همه کل پشم و پرز بدنشون بریزه بعدش بیفتند دنبالم که خفم کنند. لذت بردم در حد لالیگا که میگما  البته قبل از فیلم کلیه ی افراد رو مجبور کنید حتما دستشویی برند که حادثه ای به وجود نیاد اینجا خانواده نشسته

محرم

سلام امروز روز دوم محرم هستش ، نگید عجب آدم بیشعوریه تازه یادش افتاده ها نه اینو بزارید به حساب کم لطفی و کم سعادتیه من که امروز این مطلبو قرار میدم و این روزهای عزیز رو به تمام عزاداران و سوگواران تسلیت میگم. تو این ماه هر جا دلتون گرفت یا دلتون شکست مارو هم دعا کنید که حسابی دلمون گرفته و نیازمندیم ...


ملاقات

برادران و خواهران گلم اگر با دوست دختر یا دوست پسرتون دارید حرف میزنید ، طرفتون ممکنه چند تا حالت داشته باشه اولین حالت اینه که هی به خودش میپیچه و مضطربه در این حالت آرامش خودتونو حفظ کنید و به سریعترین و نزدیکترین دستشویی راهنماییش کنید والا فاجعه میشه جمع کردنشم کار یکی دو نفر نیست همکاری یک جامعه رو میطلبه دومین حالت اینه که طرف قرمز شده و عرق کرده در این حالت آرامشتونو نمیخواد حفظ کنید ولی سریع از محل فرار کنید چون شخص مقابلتون خودشو خالی یا راحت کرده و اگر نزدیکش باشید ریه هاتون شیمیایی میشه  آخرین حالتم اینه که طرفتون همینطور بهتون لبخند میزنه به این شکل و هیچ عکس العمل دیگه ای نداره بهتون پیشنهاد میکنم این دوستی رو تموم کنید چون طرفتون اسگله و به همه چی همینطور میخنده

حال گیری

یکروزی باید اون کسایی رو که هر کاری کردم واسشون ولی باورم نکردند رو یک جا جمع کنم و برم دم گوش تک تکشون آروم و با یک حس خاصی که مملوء از احساس پاک (همون حسی که وقتی ناراحتی از کسی داری و میخوای بزنی لهش کنی رو میگم با حس دیگه لطفا اشتباه نشود) بگم خیلی خری تا این دلم کلی خوش خوشانش بشه

خواننده

گاهی دلم میخواد بعضی این خواننده هارو بزنم به شکل سامورایی له کنم که شناساییم نشند بابا خب آهنگت ملایمه به دل میشینه دارم با هدفون گوش میدم تو حس و حال خودمم یکدفعه یه نره خر با صدای غول بیابونی میاد اسمتو میگه کل پشمای آدم میریزه!!! آخه آدم دچار کمبود محبت (اینو خودمم نفهمیدم) مگه مرض داری هاااااااااان؟ من موندم اینو خودت گوش بدی شب تنها نمیترسی بری دستشویی؟؟؟ خب یکمم به روح اعتقاد داشته باشی بد نیستا

راه های اثبات مرد بودن

تو این دوره زمونه مردونگی ما مردا فقط داره تو چند تا کار تلف میشه و کلا داره نسل ما مردا به کل منقرض میشه. اولین کار باز کردن در شیشه خیار شور یا زیتون و ... بعد از اون کشتن سوسک (یا به زبون خودمون سوکس ) یکی دیگه خرید کردن که بعضی وسایل برای بدست آوردنشون باید کلا یکروز علافشون بشی و آخرین کار که جزء مهم ترین و بنیادی ترین کار برای مرداست و مردونگی با این سنجیده میشه بیرون گذاشتن آشغال هاست دیدم که اینارو میگما

سر خر

یک اصلی توی زندگی هست میگه هر وقت یک موقعیت توپ تو زندگیت پیدا میکنی همیشه یک سر خر یا خرمگس معرکه پیدا میشه که کل اون موقعیت رو به گا میده میره بعلههههههههههههههه

من در آوردی محیط مجازی

چند تا گله دارم ازینایی که این چیزا رو وارد محیط مجازی و نت کردند مثل این که میگند تو تاکسی بودم یکدفعه طرف گ.و.ز.ی.د قیافه من :-| قیافه ی راننده :-| قیافه ی اهالی محل :-| خب داداش من فهمیدیم چهرت کلا صفحه تخته صداتم دالبیه کلا سه بعدی پخش میشی آخه این چه وضعشه شکلکو توصیف و تعریف میکنی دیگه هاااااااااااااان؟؟؟ مثلا اگر دستشوییت بیاد چطور شکلسو میکشی هان؟ نه بگو جان من چطور میکشی  یا آخر مطالب طنز و جکتون به شکل فجیعی میگید خخخخخخخخخخخخخخخخخ مگه میخوای تف کنی که اینطور خودتو آماده میکنی خب حالم بهم خورد