من در آوردی محیط مجازی

چند تا گله دارم ازینایی که این چیزا رو وارد محیط مجازی و نت کردند مثل این که میگند تو تاکسی بودم یکدفعه طرف گ.و.ز.ی.د قیافه من :-| قیافه ی راننده :-| قیافه ی اهالی محل :-| خب داداش من فهمیدیم چهرت کلا صفحه تخته صداتم دالبیه کلا سه بعدی پخش میشی آخه این چه وضعشه شکلکو توصیف و تعریف میکنی دیگه هاااااااااااااان؟؟؟ مثلا اگر دستشوییت بیاد چطور شکلسو میکشی هان؟ نه بگو جان من چطور میکشی  یا آخر مطالب طنز و جکتون به شکل فجیعی میگید خخخخخخخخخخخخخخخخخ مگه میخوای تف کنی که اینطور خودتو آماده میکنی خب حالم بهم خورد

نظرات 8 + ارسال نظر
آرزو چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

آره والا
حرف دل همه رو زدی
یعنی چی؟ این چه طرز نشون دادن احساساته آخه

وبلاگت حرف نداره
خیلی جمله هات به دل می شینه

ممنون نظر لطفتونه

sms یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.dragoncruel.blogsky.com

خجالت ندین بنده رو!

ای جانم خجالتم میکشی

SARA یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

عالی بود مثل همیه

منظور از همیه همون همیشه است دیگه

هنگامه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

ببین پسر جان تو خیلی گلی نوشته هات خودمونیه ساده و شیرینه من خیلی از وبت خوشم میاد

به خاطر این همیشه بهت سر میزنم

ممنون نظر لطفتونه. انشاله هر روز بهتر و بهتر بنویسم که همیشه سر بزنید

هنگامه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

به اقا دکی هم اینجاست سیلام دکی

راستی خوب اومدی باعث شادی دیگران میشه

تو مملکت ما چیز که زیاده دکی

امیرسام یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

آخه والا اینم شد ابراز احساسات

والاااااااااااااااااااااا

sms شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.dragoncruel.blogsky.com

قربون دادای خودم برم!
بینوایان حتمن شنیدی؟!
برات میذارمش که فکرنکنی مااحساساتی نیستیم!

آره بابا بینوایان منم دیگه. بر منکرش لعنت شما عزیز مایی

هنگامه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


مگه گ و ز ی د ن خخخخخخخخخجالت داره

نه بابا تازه موجبات خنده و شادی سایرین رو هم فراهم میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد