13 بدر

به سلامتی امروزم تموم شد و هرچند با تعطیلی فردا تا شونزدهم خیالتون راحته که تعطیلید ولی از همین الان به غروب جمعه ی شونزدهم فکر کنید ، هر کسیم طاقتشو نداره داد بزنه خودشو خالی کنه  از تمام کسایی که برای باز شدن بختشون!!! برای من سبزه گره زدند کمال تشکر رو دارم و باید عرض کنم فعلا بنده قصد ازدواج ندارم پس برید همین الان گره های سبزتون رو باز کنید که من نظرم عوض نمیشه اصرار الکی نکنید و یک تشکر هم از تمام اعضای فیض بوق که همچنان آپدیت شده عکسای سیزده بدرشون رو داغ داغ برای ما میگذارند تا نشون بدند همیشه در صحنه حضور دارند و هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی از فیض بوق دست نمیکشند. و آخرین نکته هم اینکه آجیلای باقی مونده ی عیدتون رو هم از همین الان بزارید داخل گاو صندق برای سال دیگه خدارو چه دیدی شاید با همین آجیلا تونستید یک خونه ای بخرید یا سفر خارج از کشوری برید

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

منم آجیل هام و قایم کردم و جند وقت دیگه دزدان دریایی باید دنبال گنجی که منقایم کردم بگردن

امیرسام چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

سلامت باشید.توصیه هایتان را جدی می گیریم با تشکر

آفرین امیر جوووووووون

پشت دیوار قلبم سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ http://femenist.blogsky.com

اعتماد به نفس کاذبت تو حلقم

به صورت افقی یا عمودی

jojo سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

123

456

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد