تاب تاب عباسی

من فهمیدم چرا ما حال میکنیم که طرفو کلا به اسمش یک "ی" اضافه بچسبونیمو هار هار و قار قار بخندیم. این فرهنگ از شعر تاب تاب عباسی سر چشمه میگیره میگید نه ادامشو بخون  نمیدونم شاید یکم سادیسم داشته باشم ولی از کوچیکی با شعر تاب تاب عباسی مشکل داشتم. یکجورایی حس میکنم طرف با پسر همادشون که اسمش عباس بوده احوالپرسی فامیلی و شوخی در حد عمه داشتند اومده این شعرو گفته تا کم نیاره و مشت محکمی بزنی تو دهن همون عباس پسر همساده شون! از همینجا باید بگم که اون عباس پسر همساده دون جاخالی داد مشتتم صاف خورد تو دهن ما بعدش چه شبایی که این شعر تو ذهن من تدائی شدو خوابم نبرد من چجوری از دردام بگم یکی یک دستمال به من بده خودمو خالی کنم


بقیش در ادامه مطلب

آخه برادر من یک شعر دیگه میگفتی حالا باید حتما اسم ما توش باشه! یعنی کلا همه مشکلت فقط با همین عباس بوده بقیه بچه ها محل پشم بودند! حالا اسممونم باشه توش ایرادی نداره این "ی" اصافشو بردار میداشتی به جاش میگفتی تاب تاب عباس آقا  تازه تو فامیل هر وقت این شعرو میخونند عباسیشو بلند میگند تا جیگر من تا تهش بسوزه! توکه شعر بلدی حداقل برا همه اسما ازین شعرا میگفتی! آخه اینقدر تبعیض اینقدر نژاد پرستی  از شانس من این شعر به احتمال 99.99 % جهانی که شده هیچ به تمام زبونای زنده ی دنیا هم ترجمه شده بعد قسمت عباسیشو با فونت بزرگ نوشتند که خوب تفهیم شه  ازین نمونا زیاده مثل حسنی به مکتب نمیرفت! خب مثل آدم بگید حسن جون به مکتب نمیرفت وقتی میرفت زود جیم میزد از همینجا با عباس های دیگر و حسن ها و ... احساس همدردی میکنم و تمام این فشار و بغضو ، تنهایی به دوش میکشم

نظرات 17 + ارسال نظر
goli جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

kheily bahal bod abasiiiiiiiiiiiiiiiii

آره واقعا

هنگامه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

همون دکی که توی گوچه بغلیه

آهان نمیشناسمش

هنگامه دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خوب به دکی بگو برات پستامینوفن بنویسه

کدوم دکی

هنگامه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

چفدر این غصه ی دلت شدید غم داشت مردم برات والابوخودا مردم نون ندارن بخورن تو داری برای اسم عباسی غصه میخوری اصن بیا پسته بخور دیگه غصه بسه

کو پسته دیگه پسته پیدا نمیشه

هنگامه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

اصن من بهت میگم داش عباس خوبه عباسی

این عباسی تهش چی بود

هنگامه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

عباسی خیلی خوب نوشتی کلی خندیدم

sms شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

آقاماحسرت به دل موندیما!!!
بیاآبادان حداقل باراهیان نوربیا!!!!

مگه از جونم سیر شدم

sms جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

دل دادا روشکوندیم حالیشومیبریم!!!
باهاش نموندیم حالیشومیبریم!!!

بابا شاعر

sms جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

میگم مطلب پارسی راپاس بداریم رومثبت هیجده کن!!!
یارمزیش کن!!!!

امیرسام پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

راستشو بخوای زیاد نرفته بودم تو نخ این تاب تاب عباسیتو باید به جنبه ی مثبتش دقت کنی که اسمت جهانی شده نه اینکه ......

بله واقعا دیگه نیمه گر لیوانو ترکوندی امیر جوووووون

آرزو پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

عباســـــــــو تند تند پست بزار

بله چشم

sms پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

سردارییییییی!!!

sms چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com


باشه من قیافه خودم رونشون میدم که هرجامنودیدی فلکم کنی!!!

سالارییییییییییییییییییییی

آرزو چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

آخی
عــبـــاســــــــی ی مردم و نابود کردن رفت
عقده شده براش . گناه داره خوب

نگین عباسی . مثل ما شیرازیا بگین عــــبــــاســــــــو خوبه ؟

بازم عباسو قابل هضم تره تا عباسی

sms چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com


خب الان بایدابرازهمدردی کنم دیگه؟!!
تاب تاب مهدی خدامنونندازی اگه میخوای بندازی عباسی بنداز!!!

منو تورو ببینم دارم واست

گلی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

جلو استعدادتو گرفتندااااااااااااااااا
خیلیییییییییییییییییییییی باحال بود

اشکال نداره آخرش منم فرار مغز ها میشم

الهه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

این پستت خیلی باحال بود عباسی
کلی خندیدم
قربون اسم خودم برم که هیچ جوره نمیشه ی بهش اضافه کرد

یکم خودتو تحویل بگیر از دست نری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد