خونه تکونی

اول بذارید دوتا نکته رو بگم و بعد این موضوعو شروع کنیم. اولینش درباره نسخه چهارم مجله است که انشاله آخر همین هفته میاد بیرون و شدیدا از گشادی و بی حالی خودم عذر میخوام البته مشغله ی کاری هم زیاد بوده!!! دومین نکته اینکه یک مطلب داغ داغ برای عیدی گرفتن نوشتم خودم که حسابی کیفور شدم ، اگر خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد بین 27 ام تا 30 ام قرارش میدم. بریم سر این موضوع مهم حالا:

خونه تکونی برای ما ایرانی ها از قدیم وجود داشته از وقتی عید باستانیمون رو جشن میگرفتیم و همه از خوشحالی ذوق مرگ شده بودند ، مردای خانواده عزا میگرفتند که چرا باید در این امر دهن سرویس کن مشارکت داشته باشند و در آخر کار هم به این محکوم بشند که تمام کارهارو خانم ها انجام دادند و کلا نقش مرد دراینجا به مانند پشم زیر سوال برده بشه


بقیش در ادامه مطلب

از مزیت های خونه تکونی هر چقدر من بگم جدای ازینکه کم گفتم بازم ما مردا زیر بار نمیریم که با جونو دل این کارو انجام بدیم خب زن ها هم که مثل همیشه ذهن ما مردارو به صورت کاملا شفاف و واضح اسکن میکنند ، پس دست به شیوه ی جدیدی برای ترغیب مردا برای خونه تکونی زدند که با توجه به اعصاب و ظرفیت خانم ها دارای رتبه بندی های مختلفیه. این روش ابتدا با چند داد ، بیداد و برای اثر بخشی بهتر فحش شروع میشه و باتوجه به میزان دسترسی به وسایل خونه و ... وارد فاز فیزیکی میشه و از لنگه کفش شروع ، به زدن با شلنگ ، داغ گذاشتن با سیخ و ... ادامه پیدا میکنه که با توجه به مقاومت مردا در یکی از مراحل مرد به زانو در آمده و مرحله ی شکنجه ی یا به اصطلاح گرم کردن مردا تموم شده و خونه تکونی شروع میشه. اول از همه بگم خونه تکونی هر چقدر دقیق تر باشه باعث میشه وسایلی که شما یا اجدادتون که چند سال یا قرن پیش گم کردید رو پیدا کنید ، که در این صورت یا باعث دردسرتون میشه یا باعث ذوق کردن و شادی. دومین نکته اینکه هیچوت زیر میزتون یا صندلیتون رو خودتون تمیز نکنید چون میدونم خودتون از آثار باستانی که اونجا قرار دادید حالتون بهم میخوره پس بیخیال این موضوع بشید و اجازه بدید شیر دل ترین جزء خانواده این کارو انجام بده و اگر کسی قبول نکرد با دادن رشوه و وعده های بزرگ خودتون رو ازین عذاب خلاص کنید. و در انتها بگم امسال که شتر خونه تکونی حسابی روی شما ، بخشید دم خونتون خوابیده ولی از همین الان فکر پیچوندنش برای سال آینده باشید

نظرات 12 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

دیکه تخیلی نمینویسی عاره خوب به حسابت میزارم پسر خیلی گلی عالی جواب میدی ...پوستم خراب میشه چیه بابا منم از تای خودتم یه کم گ ش ا د تشریف دارم

چشم تخیلی هم مینویسم

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

الهی عباس نمیری تا خودم خفت کنم چرا کامنت های من و تایید نکردی

صدات قطع و وصل میشه

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

یه پست از بی معرفتی عباس بنویس خیلی خوبه که خیلی خیلی بدی فقط زبون داری

شرمنده من پستای تخیلی نمینویسم

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

در گشادی شما هم که شکی نی والا بوخودا

نه هنوز این موضوع در دست بررسیه

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

اولا که بیشتر خانمها کارگر میگیرند حتی در طول سال یکیش خودم دوما ک آقایان جرات ابن و ندارن که بگن نه والابوخودا ......

شوشوی من که با همون جیغ اول از جا میپره و یه چشم سفت ادا میکنه و مشغول میشه

آره دیگه خانوما کارگز میگیرند مبادا پوستشون خراب بشه

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

اسفند ماه هر سال مردانی دلیر ار نسل رستم و آرش از سرزمین پارس بپا خواخند خواست تا بار دیگر چسورانه از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاگ کنند......................

بابا ایول شماهم یک پا طنز نویسیا

ناشناخته دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام عزیزم
وبلاگت خیلی خوشجل و موشجله
ایشاالله که موفق باشی

سلام. ممنون

الهه دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

الان من بیام چی بگم وسط شما مردا؟ ها؟
خوبه منم درباره گندکاریاتون توی 4شنبه سوری بگم؟

خب خونه تکونی کنین شمام دیگه. چی میشه کمک کنین؟ عوضش کلی انرژی مثبت میگیرین وقتی کارتون تموم بشه و ببینین همه جا داره برق میزنه

آفرین پسرای خوبی باشین و با همین زبون خوش شروع کنین. نذارین کار به مراحلی که ذکر شد برسه

ما که همیشه خدا کمک میدیم شما زنا همیشه ناظر کیفی هستید

گلی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://goli-joon.blogfa.com

مرده شووووور خونه تکونی رو ببرن

اندازه یه مرد ازم کار کیده مامانم

آخه این چه وضعیههههه

همینه که هست میخوای بخوای میخوای نخوا

چکاوک یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/http://

بازم سلام علیکم
میگم عجب زنای با قوت و با جراتی دورو برتو گرفتنا
ما که تا چپ نگاه میکنیم میوفته دنباله مون ما رو بزنه
البته موفق نمیشه ها
خیلی با حال نوشتی
فقط اگه میخوای بازم بهت سر بزنم یه کمتر از الفاظ نا خوشایند استفاده کن با این پستت مشکلی نداشتم

همشون پر قدرتند :دی چشم قول میدم کمتر ازون الفاظ استفاده کنم

sms یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

من زیادبه این چیزااهمیت نمیدم!
بماندکه بنده راستگوهستم نه مثل بعضیاقالتاق که همه چی روقایم میکنن!!!
بماندکه تنبل هستم زناهم زیادازتنبلاخوششون نمیاد!!!

پس کلا خیالت تخته واسه خونه تکونی

امیرسام یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

من سعی می کنم سکوت کنم ولی اخه مگه می زارن ایناااااااا
آخه مادر من عزیز من تو که ماهی یه بار آشپزخونه را میریزی بیرون عیدو بیخیال شو م همچنان سعی می کنم لبخند بزنم

آفرین لبخند بزن دادا. میدونم مثل من سوختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد