همکاری !!!

نه اینکه خورده باشیم به ته دیگا نه!!! یعنی کلا دیگه ، دیگ گیر نمیاد که بخوایم به ته دیگ بخوریم با این اوضاع!!! والا به این نوناشون کنجدم نداره یکجورایی میخوام ازتون کمک بطلبم بگم یکسری موضوع بدید طنزشو من بنویسیم البته قول نمیدم عالی بشند نوشته هام ولی سعیمو میکنم. ممنون میشم این باری که رو دوش منه به این سنگینی رو که داره تک تک مهره های ستون فقراتم رو از درز و دورزای بدنم میزنه بیرونو باهم تحمل کنیم قول میدم خشکه باهم حساب کنیم خلاصه یکم فسفر بسوزونید فکر کنید ، انواع فکر ها رو هم قبول داریم ایستاده ، دراز کشیده ، در حین دستشویی که این حالت سرشار از تفکر و معلوماته و...

نظرات 12 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ


هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

من توی صف برو نیستم برو عامو من با شکمم شوخی موخی ندره ام این موشکل خودته که باید ته دیگ هات و به من بدی

اگر تونستی که بیا بیگیر

هنگامه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

درباره ی خواب دیدن بنویس مث من که وقتی خواب دیدنم تموم میشه تیتراژ بازیگران خوابم میاد و پایان میخوره مث فیلم ها

ایول خوابات معلومه مثل این فیلم ایرانیا فقط ابتدا و تیتراژ پایان خوبی داره

هنگامه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

راستی من ته دیگ خیلی دوست دارم ایندفعه ته دیگش و برای من بزار

همه دوست دارند من پارتی بازی نمیکنم برو ته صف

هنگامه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

عباس تو بنویش هر چی باشه فقط بنویس والابوخودا

بنویش؟؟!! معتاد شدی آبژی

امیرسام سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

از چیپس و پفکای پر از خالی بنویس،از اسپری های نزده فرار کرده بنویس،از خاطرات کودکیت بنویس
دادا تو بنویس ولی بنوییییییییییییییییییس

چشم کررررررررررررررررررررررررتیم مینویسیم

الهه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

ولی جدای ازشوخی به نظرم حالا که داری اون فسفرای نداشته ی مغزتو میسوزونی(یادچهارشنبه سوری افتادم) بهتره درباره مسائل اجتماعی باشه که حالا که میخندیم یه چیزیم یاد بگیریم. به این میگن طنز فاخر

درباره مسایل اجنماعی بنویسم میان چوب تو آستینم میکنندا

الهه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

حالا بذار برم دستشویی نتیجه شو وقتی برگشتم میگم

خنوز دستشویی تشریف داریند؟ نکنه از حال رفتی

pouyan شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

آقا اینم بنویس
تناقض خیلی از وبلاگها با اسم وبلاگشون
یا تناقض توضیح وبلاگ با تاپیکایی که میزنن

حتما دربارش مینویسم بازم ممنون

pouyan شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام
1.تبلیغات اینترنتی
2.وبلاگ نویسی بعضیا مخصوصا اینایی که روی همه ی نوشته هاشون رمز میذارن.آخه یکی نیست بگه بی شعور تو که نمیخوای کسی مطلبتو بخونه...
یه بار رفتم توی یکی از همین وبلاگا که گفتم،خواستم نظر بدم که "دمت گرم خیلی واسم جالب بود.راستی رمزت هم خیلی ساده بود خیلی زود کشف کردم! "ولی حیف که اجازه ی نظر دادن هم نمیداد و قفل بود
موضوع زیاده-می ترسم زیاد موضوع پیشنهاد بدم کلا خودتو بازنشسته کنی

ایولا موضوعات خوبی بود. بابا شما بگو من قول میدم بازنشسته نشم

آرزو شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

آخی . حسابی به ته رسیدیاااااا
ولی مشخصه از بس دیر به دیر آپ میکنی

فعلا که چیزی یادمون نمیاد . ولی حتما

آره دیگه چه کنیم مطالب جدیدم گرون شده

محمد شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://downloadanddownload.mihanblog.com

سلام وب خوبی داری اگه وقت کردی سری هم به وبلاگ من بزن

http://downloadanddownload.mihanblog.com/post/1426

سلام. ممنون. چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد