ازینا میخواستم

دختر عممون با دوستش رفتن سوپر مارکتی اونوختتتت دوستش ، دست گذاشته رو پفک میگه ازینا میخواستم؟؟؟!!! مغازه داره هم گفته ازینا نداریم یعنی من کشته مرده این جمله ی مغازه دارم خسته نباشی کلا همینجوری کاسبی کنی به آخر سال نرسیده باید مغازه رو جمع کنی

نظرات 12 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://goli-joon.blogfa.com

الکی شلوغش کن
نوشته هات الکی ان
ولی من از (ازینا) خیلی خاطره دارم
باحاله

جدا از شوخی نوشته هات جالبن

بله خودم میدونم نوشته هام عالیند

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ

عباس عاشق یه نفر بودن یا دوست داشتن یه نفر به دختر پسر بودنش مربوط نمیشه والابوخودا

خوب منم عاشق نوشته هاتم نمیشه بگی نوشته هام انسان نی

خودتم که بیخیال فقط نوشته هات عالیه

ممنون نظر لطفتونه همه میگند

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ق.ظ

شما از اینا ندارید یا از اینا دارید

ما کلا تموم کردیم

هنگامه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://pisko.blogsky.com/

شکر می کنم خدارو که بالاخره یه وبلاگ طنز روز مره پیدا کردم :))

داشتم دیگه نا امید می شدم :د

وبلاگ خوبیست

این پاداش کارهای نیک شماست :دی

ممنون از لطفتون

سحر پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ http://moonlit-night.blogsky.com/

با سلام

ممنونم از حضورتون.

سلام. خواهش میکنم

مــــــــاه بانـــــــــو سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://novellady.blogsky.com/


همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست ...



گاهی به علت حضور کسی .........؟؟؟



در کنارت است که حواسش به تو نیست...


راستی دادا عباس لینکت کردم

ممنون منم لینکتون میکنم

مــــــــاه بانـــــــــو سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://novellady.blogsky.com/


کُری میخوانمــ امــــــــا خودم خوبـــ میدانمـــ

دیر یا زود تماممانـــ کمــ میآوریمــ و میـ بازیمـــ

نه اینکهــ ما حریف کوچکیــ باشیمــ نهـــ

زندگیــــ

حریفــــ قدریـــ استــــ....


سلام وب باحالی داری

جملت خوب بود ولی یکم نا امیدی توش بود. ممنون از لطفت

امیرسام سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

عاشق مغازه داره ام

امیر دادا مغازه داره مرد بودا

الهه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

محض خنده

ﻓﺮﻕ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ:

ﺩﻭﻓﻔﻔﻔﻔﻔﻔﺴﮏ )ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻘﺺ
ﻓﻨﯽ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﮐﻔﺶ(
ﺭﻓﯿﻖ ﺩﺧﺘﺮ: ﺁﺥ ﺟﯿﮕﺮﻡ ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ! ﺍﻟﻬﯽ ﺑﻤﯿﺮﻡ!
ﭼﯽ ﺷﺪﯼ ﺗﻮ ﯾﻬﻮ؟ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ…
ﯾﮏ ﺭﻫﮕﺬﺭ: ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻓﺸﺎﺭﺕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ؟ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ
ﺑﺮﺳﻮﻧﻤﺖ ﺩﮐﺘﺮﯼ ﺟﺎﯾﯽ؟
ﯾﮏ
ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍﻥ ﺭﻫﮕﺬﺭ: ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ ﺧﻮﺑﻪ؟
ﺩﺳﺘﺘﻮﻧﻮ ﺑﺪﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﻦ
ﻣﻦ ﻣﺎﺷﯿﻨﻢ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﭘﺎﺭﮐﻪ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﺴﯿﻦ،ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻭﺿﻊ
ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺮﯾﻦ!!
ﺣﺎﻻ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺴﺮﺍ ...

ﺯﺍﺍﺍﺍﺍﺭﺕ )ﺻﺪﺍﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ(
ﺭﻓﯿﻖ ﭘﺴﺮ: ﺍﻭﻩ ﺍﻭﻩ ﺷﺎﺳﮑﻮﻝ ﭼﺖ ﺷﺪ؟ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮﺕ
ﺁﺑﺮﻭﻣﻮﻧﻮ ﺑﺮﺩﯼ ﺍﻻﻍ، ﭘﺎﺷﻮ ﮔﻤﺸﻮ) !ﺷﭙﻠﻘﻘﻘﻘﻘﻖ
"ﺻﺪﺍﯼ ﭘﺲ ﮔﺮﺩﻧﯽ("
ﯾﮏ ﺭﻫﮕﺬﺭ: ﭼﯿﺰﯼ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﺮﺩﯼ؟ﯾﮑﻢ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﯿﺰﺩﯼ
ﺧﺐ!!
ﯾﮏ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺟﻮﺍﻥ ﺭﻫﮕﺬﺭ: ﺍﯾﯿﯿﯿﯿﺶ ﭘﺴﺮ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ
ﭼﻠﻔﺘﯽِ ﺧﻨﮓ!

همینه آفرین حتی تو زمین خوردن ما پسرا همو تبعیض قایل شدند

الهه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

حتما یه دلیلی داشته

حتما ولی به ذهن من که چیزی خطور نمیکنه

آرزو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

منم کشته مرده ی این سوتی گرفتن و طنز نوشتناتم

ممنون

آرزو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد