ولنتاین (1)

به سلامتی روز ولنتاین هم تموم شد و رفت و پسرای عزیز میتونند مثل قبل شروع به مخ زدن دخترا کنند و خیالشون تخت باشه که این قوم نسوان تا عید نوروز نقشه ی شومی ندارند و از تمام دوستانی که به خاطر این روز رابطه هاشون رو کات کردند و امروز دوباره متصل شدند به هم ، جا داره روحشون رو مورد عنایت خاص قرار بدهم! کلا تو ایران باید به ولنتاین گفت روز جدایی تا روز عشق و هدیه و ... همه تحت فشارند به قرآن

نظرات 6 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://goli-joon.blogfa.com

چقد کادو دریافت کردن خوبه
اما عذاب آورترین روز کادو خریدن واسه کسیه
خخخخخخخخخخ
من خط یه طرفه دوس دارم
فقط دریافت

من دوست دارم فقط بگیرم قول میدم به جای هدیه تشکر کنم

هنگامه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ق.ظ

خیلی این پستت قشنگ بود چقدر خندیم والا بوخودا

خدارو شکر حداقل یکم شاد شدید

آرزو جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

واقعا متاسفم واسه اون پسرایی که به خاطر یه کادو که میتونه هر چیزی باشه با کسی که دوستش دارن ( البته اگه دوست داشتن واقعی باشه ) بهم می زنن

انگار دخترا آرزوی کادو دارن .....

هر دو بهم میزنند دختر پسر نداره

sms جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

شمافکرمیکنی دخترای امروزی اصلن عاشق میشن که درموردروزولنتاین حرف میزنید!؟

فکر میکنم کلا این روزا هیچکس عاشق نمیشه

امیرسام جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

چیشد پس

Arezoo جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://mony.loxblog.com/

سلام

خوب نوشتی

دوست دارم بیای به وبلاگم و این مطلبه رو بخونی: نامه بسیار زیبای نادر ابراهیمی به همسرش

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد