22 بهمن و ...

اول از همه فرا رسیدن 22 بهمن رو بهتون تبریک میگم و من خالصانه ، با تمام اعماق تَهَم به اون فجر آفرینانی فردارو تبریک میگم که پنج شنبه جمعه رو که تعطیل بودند و شنبه رو هم که پیچوندند و یکشنبه رو هم چسبوندند به این چند روز و فقط به نیت این رخداد مهم گوله کردند به سمت شمال ، جنوب یا یک طرفی که بتونند با خیال راحت 22 بهمن رو جشن بگیرند  واقعا الان نمیدونم چی بگم اشک داره گولی گولی از چشمام فوران میکنه و من فقط میتونم پغی صدا کنم و خودمو با این گریه های شوق خالی کنم  دوم بگم ممنون بابت نظراتتون اینجور که من نظراتو درباره ی مجله خوندم بیشتر مطالبم تکراری بوده یکجورایی تو فکر منحل کردن مجله ام اینم یک عکس به مناسبت 22 بهمن با کیفیت HD
نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ق.ظ

عباس وقتی تو روزهای تعطیل میخواهیم بریم شمال خیلی ترافیک شو دووست دارم والابوخودا مردم الاف دور هم جمع میشیم میزنن و میرقصن خیلی کیف میده هر چی شوشو میگه زودتر بریم به ترافیک نخوریم من قبول نمیکنم عاخه خیلی خوبه و خوش میگذره بعضی وقتها از خود شمال بیشتر خوش میگذره

انقدر شوهرتو حرص بده تا کچل بشه

هنگامه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ

چه روز فرخنده ای بود مخصوصا توی ترافیک جاده ی شمال خیلی خوب بود برن و برقص عالی بود والابوخودا همه داشتن جشن میگرفتن این روز فرخنده را

مردم همه انقلابیند

Arezoo یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

سلاملکم

آی آی گریه گرف که گفتی گولی گولی اشکات اومد پاین!! مرحبا به این همه احساس پاک و زلال
واقعا احساس داره از سرتا پا ایران میریزه با این جوونایه وطن دوستش!!
جا داره منم تبریک عرض کنم
دلدون میاد که مجله ای به این باحالی و بامزه ای رو ول کنین.من از این نقطه کنج و سرد و نمناک ایران ازت میخوام بازم بنویسی.
بابا عباس جان من که میگم از خودت بنویسی خشمل تر در میاد تازه تکراری هم نیمیشد!!

سلام. چشم از خودمان هم مینویسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد