مجله اینترنتی (3)

سلام. به حول قوه ی الهی شماره سوم امروز آماده شد و براتون قرارش دادم حجم فایل نزدید سه مگ و نیمه که یکم نسبت به نسخه قبل بیشتر شده هم مطالب هم حجم فایل و ازین بابت عذر میخوام. امیدوارم این شماره از مجله بیشتر از قبلی لبخند به لب هاتون بنشونه. منتظر نظراتتون هستم


دانلود از پیکو فایل

نظرات 6 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://goli-joon.blogfa.com

وووووواااااایییییی عباس سه سری رو با هم خوندم

آجیم پیشم خوابیده
هی خندیدم چیزی گفت
آخرش پا شد گفت زده به سرت دیوووونه


راهی نبود جز محو شدن تو افق

خخخخخخخخخ

خوش بحالتون تو افق محو شدی ما که افقمون پلمپ شده

pouyi دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام
دمت گرم خیلی باحال بود-بعد از مدتها یه کم خندیدیم
از اول تا آخرشو یه ضرب خوندم
25دقیقه طول کشید
واسه عید توی مجلت پیک نوروزی هم بذار حل کنیم
موفق باشی-بازم ممنون

سلام. خواهش میکنم. چشم پیک نوروزی هم میزاریم

آرزو شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
خسته نباشی
واقعا دستت درد نکنه
بازم تکراری داشت اما در کنار جدیداش می شد نادیده گرفت
( البته این دیگه دست تو نیست ، ماشالله همه پیشرفت کردن و یا یا sms یا یه جاهایی مثل فیس بوک خوندنشون )

ولی خیلی خوب بود . از عکسها هم خوشم اومد .
اما اون قسمت آخر خیلی غم انگیز بود . حرف دل خیلیا بود

بازم مرسی
حتی اگه همیشه تکراری باشه طرفدارای پیجت دانلود می کنن و می خونن

موفق باشی

سلام. سلامت باشید. ممنون

امیرسام شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ

دادا دس مریضا فکر می کردم ترشی نخوری یه چیزی می شیاحالا راستشو بگو تو هم مث من ناپرهیزی کردی و ترشی رو خوردی یا نه به قوانین عمل کردی؟؟؟؟
ایندفه دیگه با اعتماد به نفس می تونم بگم خوب بود

سلامممممممممم داداش گلم. نوکرتم خوشحالم که خوشت اومد بازم بابت تکراری بودن مطالب عذر میخوام

الهه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام خوبی؟
من چهاردهمین نفریم که دانلود کردم. اصن یه احساس معنوی بهم دست داده که نگو

تازه همینطور که مجله تو میخوندم بیشتر این حس معنویت تقویت میشد. حس میکردم دچار چشم برزخی شدم. آخه خط اول هرکدومو که میخوندم میتونستم حدس بزنم بقیه شو
راستش 75 درصد تکراری بود برام.
ولی خداییش به اون 25 درصد بقیه ش آی خندیدم. آی خندیدم

میدونم خیلی وقت گذاشتی و زحمت کشیدی. ممنون

سلام. ممنون. شرمنده دیگه ماهم فقط بلدیم مطالب تکراری بزاریم. انشاالله سری بعدی مطالب تکراریش کمتر بشه

Arezoo جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://mony.loxblog.com/

سلام سلام
من که کلی خندیدم
ولی بعضی هاش یه کوچولو تکراری بید اما ...
درمورد مقدمه بگم که انشاا... یکی پیدا شه باهاش بری ولنتاینو خوش بگذرونی غصه نخور!!

پیام هفته هم فوق العاده بود به خصوص جمله آخر!!

آنجلیا جولی رو هم واقعا خوب اومدی.دقیقا همینه!!

کل کل دختر و پسره خیلی بامزه بود.ایول خوشمان آمد!!

" گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین،
همش نقشه س تا میرسن خونه دعوا میکنن، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن "
آره واقعا همینه.باس بهشون گفت خفه شو از جلو چشام

سال 92 عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود ----> گفته باشم من فقط خونه دوتا عمو میرم.مخاطب خاص: مامان-بابا-پسر عموها!!! شوخی کردما جدی نگیرین

خیلی جالب بود.من که خیلی خوشم اومد.راسی +18 هم زیاد بودا $ جالب و بامزه !!!

خشمل بود.دستت درد نکنه.خسته نباشی

فعلا بای تا های

سلام. خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد