هویج چیست؟!

سلام. از همتون ممنون که با نظراتتون منو همراهی کردید از امروز دوباره به صحنه بر میگردم و شروع به نوشتن طنزهای یخ و بی مزه ام میکنم امیدوارم که با نظراتتون منو مثل قبل همراهی کنید.

هویج در معنای لغوی به گیاهی خوردنی گفته میشود که رنگ نارنجی داشته و از آن میتوان آب هویج گرفت ولی در معنای واقعی به شخصی گفته میشود که تنها یک خاصیت دارد ، حاضر بودن در تمامی جاهایی که شما هستید و مانند بوف (جغد) به اطراف نگاه کرده و در مواقع دستشویی و گرسنگی از خود صدای آلارم در می آورد. در معنای مجازی هم به شخصی گفته میشود که فقط نظاره گر پست های شماست و هیچ لایک یا نظر یا کامنتی از خود بر جای نمیگذارد. و من از همین جا به این شخص خسته نباشید گفته و خواهشمندم که خود را زیاد خسته نکرده و به تخت خواب خود رفته و استراحت کند 

نظرات 14 + ارسال نظر
div0one یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

chon inqadr qashang eteraf kardi k haviji

بله خسته نباشی

div0one پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

Hich nevisandei az khodesh tosifi b in kameli nemizare.damet abgushti

حالا چرا آبگوشتی؟

مسلم پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://alt-f4.ir

زیبا بود.
به قول دوستان خوب که ما هویج نیستیم

دور از جوووووووون دادا شما سروری

آرزو چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

ای شیطون

آرزو چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ

ولی به قول " هنگامه " با این حالت خیلی شبیه عاشقا شدی

خوووو راستشو بگو . ما خوشحال میشیم

نه بابا عاشقی کجا بوووووووووود

هنگامه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

باریکلا کم کم داری یاد میگیری سلام کنیا

هنگامه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

این یکی را داشته باش خوب حقته والابوخودا

فقط برای خوانندگان خاموشت ننویس برای کسای دیگه هم مث خودتند بنویس

اما خداییش چون وبت را دوست دارم میام همیشه به تو هم کار ندارم

منم دلم خوشه به نطرات شما و بازدیداتون

هنگامه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

ببخشی ببخشی هاااااااااااااااااااااا

اونهایی که به دوستاشون سر نمیزنن چه نوع میوه ای هستن

اینم من حرف سیاسی از خودم در بکردم

اونا بهشون میگند هلوووو

هنگامه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

عباس خوشحالم خوب شدی پسر خیلی طول کشید بی حوصله کیت

فک کنم عاشقی اره

نه بابا عاشقی کجا بوووووووووود

هنگامه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

ببینم فحش های سیاسی از خودت در میکنی برره ای

نه بابا این حرفا رو نزن فردا میاند میبرندمون

الهه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

خدا رو شکر من یکی هویج نیستم

دور از جون

آرزو دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

از این هویجا تا دلت بخواد اطرافمون هست و از بودن با هاشون داریم لذت می بریم

هویج به این خوشمزگی و با این همه فواید دلت میاد اسمشو رو این جور ادما می زاری .... همون بوف از سرشون زیاده

بهشون میگیم جا لباسی اینطور بهتره

آرزو دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

به به . سلام عباس آقا
خوبی ؟ چه عجب از این ورا . راه گم کردین ....

چه کنیم دیگه گفتیم یک سر بزنیم

من خود آن سیزدهم دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://h2s-gh.blogfa.com

سلام دوست من
در مورد وبلاگ زیباتون اینکه واقعا زیبا مینویسید.از حالا مشتری ثابت وبتون شدیم.
ماهم یه وبلاگ کوچولو و خراب داریم که خوشحال میشیم شما به دیدنش بیاد بلکه به پاقدم خیرتون وبمون یه صفای دیگه بگیره.
منتظریم و درخدمت!
در ضمن اگه تمایل به تبادل لینک دارید ابتدا مارو به اسم (من خود آن سیزدهم) لینک کنید و بعد مارو خبر کنید که ما هم شمارو لینک کنیم.
باسپاس فراوان

ممنون از لطفتون کاش اول قسمت قوانین وبلاگ منو میخوندید اول لینک کنید بعد ما شمارو لینک میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد