فرهنگ

داشتم رادیو گوش میکردم گزارشگر از طرف میپرسه مردم شهرتون چطوریند؟ میگه مردم شهر ما آدم های با شعور و با فرهنگی هستند!!!  یعنی بقیه ی جاها مردمش بی شعور و بی فرهنگند  بعد یک سوال دیگه ما که هر شهری یا استانی رو شنیدیم همینو گفتند پس این بیشعورایی که تو جاده ، خیابون و شهرمون هستند که عصمت مردمو میکشند سرشون کی هستند؟ هاااان؟ قاچاقی اومدند تو شهرمون بازار مشترکند ، آهان فکر کنم اینا نفوذیند میخواند وجه ی مسئولین زحمت کش مارو خراب کنند

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com



خورشید یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

رادیو .. ازش خوشم می آید بویژه آوا و پیام .. چند سال پیش رادیو اصفهان با یک پسر بچه دبستانی مصاحبه می کرد که نفر اول تیزهوشان شده بود.. ازش پرسید از کی می خواهی تشکر کنی؟ گفت اول بابای مدرسه بعد معلمم .. فرداش گزارشگره گفت براش جالب بوده و رفته با بابای مدرسه صحبت کرده و فهمیده که بابای همون بچه بوده!!..

.. بعضی ها حواسشون نیست وقتی حرف میزنن چی میگن دقیقا.. مثل من .. احتمالا سوال رو درست متوجه نشده..

خداییش من باباهای مدرسه رو خیلی دوست داشتم عاشقشون بودم

مهندس هویج یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/


خیلی باحال بود.خوشمان آمد.
راستی چون از نوشته هات خوشم اومد و دوست داشتم همیشه بیام اینجا بدون اجازه لینکت کردم که راحت پیدات کنم

ماهم بدون اجازتون لینکتون میکنیم

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

وای عباس غافلگیر شدم اومدم توی وبم اسمت را دیدم خیلی ذوقیدم

به قول پسرم منور کردید وب من را


خیلی خیلی بی وفایی

شرمنده انشالله بیشتر بهتون سر میزنم

هنگامه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

شهر ما هم جز بیشعور ها هست یا با شعور نفهمیدم ...
برید گزترش بگیرید بیایید ببینم چه جوریند

بزودی به اونجا هم میرسیم

یه مریم جدید جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ق.ظ http://newmaryam.blogsky.com

آقا! یعنی چی شایعه پراکنی می کنی؟ مردم بی شعور و بی فرهنگ داریم ما؟ کسی قاچاقی بیاد؟ نفوذی؟ عصمت مر...! لا اله الا الله. از بیخ و بن تکذیب می شود.

خب دیگه به حمدالله تکذیب کردیم و از این توطئه هم جان سالم به در بردیم!

شما قبلا مسئولی چیزی بودید؟ خیلی راحت مسئله رو حل کردید واقعا ممنون ازین همه زحمت

امیرسام پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

یا شایدم می خوان بیشعورارا به خودشون بیارن که اوناام ماشااله در حال رکوردزنی ان
به هر حال مردم شهر ما خیلی بافرهنگ و با معرفتند دیگه شما را نمی دونم

بله اینم یک راه حله دیگه شهرتونو باید از نزدیک ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد