عابر بانک

نمیدونم شانس منه یا قسمتمه که هر موقع میرم پای عابر بانک یک شخصی جلومه که تازه با عابر بانک آشنا شده از شدت ذوق و شوق نزدیکه افقی بشه  از اول که کارت رو اشتباه وارد دستگاه میکنه بعد اینکه فارسی رو انتخاب کرد کلا یکبار به صورت شمرده شمرده تک تک گزینه هاشو به صورت خوانا و با صدای رسا میخونه که منو هم در شادی خودش شریک بدونه حالا یکی از گزینه هارو انخاب میکنه و مغزش دیگه سیگنال نمیده هنگ میکنه و دکمه انصراف رو میزنه که کارت بیاد بیرون از دستگاه ، کارت رو دوباره وارد دستگاه میکنه اینبار یکم سرعت عمل بیشتری به خرج میده دوباره هنگ میکنه نمیدونم شاید مشکل از عصب کشی بدنشه آخه زود به زود هنگ میکنه فکر کنم یکجای بدنش برق دزدی داره که اینطور میشه  اینبار رو میکنه به منو با یک لحن فیس فیسو  میگه ببخشید چطور میتونم رمزم رو عوض کنم؟؟؟ من با دیدن گزینه مانده حساب کارمزد 100 تومن یک نفس عمیق میکشم و میگم کارتتون مال این بانک نیست باید با عابر بانک خودش انجام بدید. طرف با گفتن یک واقعااااااااااااا کش دار کلی عمشو مورد لطف و عنایت بنده قرار میده و با سلام و صلوات اینجانب از دستگاه خودپرداز کنده شده و به خوبی و خوشی شرشو کم میکنه
نظرات 5 + ارسال نظر
مهندس هویج یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/


خیلی خندیدم.عالی نوشتی پسر.
خدا نصیب قسمتت رو خوب کنه چون خدارو شکر ما اینطوریشو ندیدیم

انشالله قسمت میشه میبینید

هنگامه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

خیلی خوبه وایسا بخند بهش اونم قاه قاه


چرا زود عصبی میشی

واسه ی قلبت خوب نیست

من که تا حالا ایستادم تا طرف کارش را انجام داده اونم با صدتا خنده

شما عادت کردی بابا من همینکه نمیزنم بکشمش خودش خیلیه

sms سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

بدبختیه ها!
مادرم همش توخرت وپرت های من همیشه میگرده!
بعدهرچیزی که بنظرش بدردنخوره میندازه!
یه کاغذرمزکارت عابربانک رودید...
انالله واناالیه راجعون!!!
درگذشت مرحومه مغفوره کارت عابربانک راتسلیت عرض میکنم!

خوش بحالت حداقل همیشه استرس داری

الهه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

آره بابا این جور آدما توی این دنیای مدرن خیلی رو اعصابن...
یه حالت دیگه م هست. اونم اینه که اون یه نفر چند تا عابر بانک داشته باشه و قصد داشته باشه همه شو پشت سر هم چک کنه. بدترین حالتش اون موقع ست که تو هم کلی عجله داشته باشی

تازه بعضی وقتا هم رمزاشونو باهم قاطی میکنه

امیرسام یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

بعضی وقتا طرف که تقاضای کمک می کنه تا میای کارشو خودت راه بندازی بره تازه میگه یکی یکی بگو تا خودم یزنم اونوقته که می خوای طرفو خفش کنی

آره این نمونه واقعا نادره ولی اگر پیش بیاد حتما خودکشی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد