پرنده سعادت

ببخشید امشب قرار بود ساعت 9 شب مطلب بزارم یک ساعت و نیم دیر شد. شرمنده ی همتونم اینم مطلب طنز امشب  :

من موندم این پرنده ی سعادت هست که رو شونه ی مردم میشینه و حسابیم بهشون حال میده نمیدونم چرا به ما که میرسه روم به دیوار گلاب به روتون اسهال میگیره و همینطور رو کل هیکل ما فضله میندازه  یا پرنده ی سعادت چشماش یک مدت دوربین نزدیک بینش کلا ریخته بهم و مارو شکل دستشویی میبینه  یا فکر کنم چند وقتیه میدونه من حسابی ضعیف شدم بخاطر تورم و گرونی داره کود صد در صد خالص میریزه پای من تا تقویت بشم  یکیم نیست بگه این همه آدم برو واسه اونا ازین لاوا بترکون از من نحیف تر و مستضعف ترم هستا

نظرات 7 + ارسال نظر
گیسو پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

یه بار یادمه از دم دانشگاه میومدم همزمان دو جا پی پی خورد هم رو سرم و هم پشت پامقسمته دیگه

بابا ایول شما نظر کرده ای خودتو دریاب

padide دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

pipiye parande

هااااااان آره اینم هست دیگه

padide یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

vaaaaaaaaaaay

motenaferam

از چی؟؟؟؟؟

رضا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

چه خوب نوشتی داداش حرف دل ما بود

نوکرتم حاجی شانس ما هم از اولش اسهالی بود

هنگامه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خوبه دوباره همای سعادتت رو بلاگ اسکای نرفت وگرنه ما چی میخوندیم
یا چه جوری یاد ریده مال شدن روزگارمون میفتادیم

واقعا تاحالا بهش فکر نکرده بودم

هنگامه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

به تو فقط پی پی کرده به ما تررررررررررررررررر زده همراه با غی

سرویس دهی کامل بوده ها

امیر سام پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

ما که شنیدیم اگه پرنده ای رو شونت از این کارای خاک برسری کرد یعنی به زودی زود به آرزوهات می رسی،اگه تو همین چند روزه رسیدی به آرزوهات آدرس ما رو هم ببند به پای همین پرنده ی سعادت،ممنونت میشیم داداش

نه بابا فعلا زنگ زدم یکی بیاد بشورتمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد