یارانه و حافظ

خب اولا تبریک به این مناسبت که امروز سالروز خواجه شمس‌الدین محمد بن بهاءالدّین حافظ شیرازی هستش همون حافظ خودمون و خوش بحالش که با این روز بزرگ مصادف شد روزی که یارانه هارو در حساب مردم ریختند (شرمنده من خیلی احساساتیم نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم ) خب بگذریم امروز که کلا سیستم الکترونیک رو هواستو نمیشه غیر از طلب یارانه کار دیگه ای کرد. خلاصه ی کلام خواستم بهت بگم حافظ جون این مردم کمی تا قسمتی به فکر شکمند تا روح و روانشون پس دلخور نشو از دستشون ، امروز که کلا مالیده فردا شاید یادشون بیاد سالروزتو ولی من از اعماق تهم بهت میگم بزرگداشتت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر سام جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

روزت مبارک خواجه شمس الدین محمد بن بهاء الدین حافظ شیرازی.
خداوکیلی طولانی بودن اسمش شبیه به صف گرفتن مردم برای گرفتن یارنه از عابر بانکه ؟
ولی ما نیز به اندازه ی یارانه ها بلکه بیشتر دوستت می داریم

واقعا اسمشم مثل شعر ها و جذابیتش بزرگند

الـــــی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ http://goodlady.blogsky.com

نیستی شاعر که تا معنای حافظ را بدانی
ورنه بیهوده نمیخواندی به سوی عاقلانم....

الان این فحش بود ولی به زبون شعر آره؟؟!!!

هنگامه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

واقعآ یارانه ها رو ریختن به حساب شیخ و ولش یارانه رو عشقه ....

این که شوخی بود اما خیلی ها یاد این شاعر عزیز کشورمون هستند
من میدوسیدمش(دوستش دارم)

ولی بروز نمیدند حافظو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد